مجله دانشمند
علمی،خبر،بیوگرافی،فیلم و تلویزیون،سرگرمی،آموزشی،دانلود،داستان و.... و ..... و....... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی سرگرمی آموزشی دانلود هر چی بخوای و آدرسaigmblog.lxb.irلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.به وبلاگ ما اطمینان کنید. می توانید ما را با آدرس  زیر نیز  ما را لینک کنید:

www.aigmblog.loxblog.com

در صورتی که لینک شما در وبلاگ ما ثبت نشد لطفا به ما اطلاع دهید تا در صورت وجود لینک ما در وب سایت شما ما شما را لینک کنیم.

با تشکر

 





 س از ارائه 4 نسخه آزمایشی ، بالاخره مووبل تاپت 4.2 آماده و در درسترس عموم کاربران قرار گرفت .


مووبل تایپ یک نرم افزار مبتی بر وب است و از سال 2001 میلادی پا به عرصه اینترنت و دنیای وبلاگ ها گذاشت. موویل تایپ توسط شرکت SixApart ساخته و توسعه داده می شود.

مووبل تایپ یک سیستم برای انتشار وبلاگ است و همانند بلاگر، پرشین بلاگ و بلاگفا عمل می کند . با این تفاوت که برای استفاده از این نرم افزار باید دامین و هاست ( Domain & Host ) داشته باشید و این نرم افزار را بطور مستقل نصب نمایید.تنها تفاوت عمده موويبل تايپ با سيستم های ديگر اين است که بجای آنکه برنامه انتشار وبلاگ روی سرورهايي مثل سرور Blogger قرار بگيرد، بر روی سرور صاحب سایت قرار مي گيرد.

مووبل تایپ 4.2 حاصل هماهنگی های بعمل آمده توسط تیم مووبل تایپ و انجمن مووبل تایپ می باشد، این هماهنگی ها در جهت اصلاح و بهبود هسته پلتفرم مووبل تایپ بوده است. ویژگی ها و بروز رسانی های متعددی که بر روی این نسخه از مووبل تایپ صورت گرفته کاملا مشهود است، تغییراتی در نحوه بگارگیری حافظه و پایگاه داده صورت گرفته است که در اجراء و کارایی سیستم مووبل تایپ تاثیر بسزایی دارد. تعدادی از این ویژگی ها در جهت هر چه بهتر شدن کنترل بر روی واسط کاربری و مدیریت در مووبل تایپ صورت گرفته است.

از آنجا که بسیاری از مدیران وبلاگ در ایران از این سیستم استفاده می کنند، پیشنهاد می شود برای بروز رسانی نرم افزار مووبل تایپ اقدام کنند. تغییرات مهمی در این نسخه صورت گرفته که می توانید بر روی " ادامه مطلب... " کلیک کرده و مشاهده کنید .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:نسخه 4,2 مووبل تایپ ارائه شد, ] [ 19:47 ] [ علیرضا ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید. آرزوی ما افزایش علم شماست.لطفا در وبلاگ ما نظر داده و با کلیک روی +1 ما را در گوگل محبوب کنید.
موضوعات وب
امکانات وب